۲۹.۶.۸۸

محسن سازگارا یکی‌ از ارگانها ی رژیم جنایتکار آخوندیست

محسن سازگارا یکی‌ از ارگانها ی رژیم جنایتکار آخوندیست. این شخص منفور همانند تریتا پارسی‌ و امیر احمدی هیچگونه شرم و حیا در وجودش نیست. این فرد با هزاران رنگ و تزویر سعی‌ در به بیراهه بردن جنبش آزادی مردمی ایران دارد. این مرتیکه بی‌ همه چیز، با رفیق پاسدارش، اکبر گنجی، دشمن فرهنگ ایران است و به کلّ رژیم اسلامی ایمان دارد. بیاید نگذاریم این ددان این حرکت موج آزادی را در میهنمان به بیراهه بکشانند. این وظیفه تک تک شماست که این اشخاص را شناسایی و نیتشان را برای دیگران بر ملا سازید.


از یادمان نرود که توبه گرگ مرگ است.


پاینده ایران

http://www.iranian.com/main/2009/sep/movement-will-become-more-radical



Payaam Payaami
----------------------------------
محمد محسن سازگارا انسان بسیار خطرناکی است، خطرناکتر از لابیهای جمهوری اسلامی است. او پیش از انقلاب ۵۷ در همین ایالات متحده ( شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار) دانشجو و عضو و فعال انجمن دانشجویان مسلمان بوده است، در همانجا با ابراهیم یزدی آشنا میشود و مرید او میگردد. در زمان انقلاب هنگامی که خمینی گجسک در فرانسه دولت تشکیل داده بود ابراهیم یزدی این حرامزاده (سازگارا) را به فرانسه میخواند و با خمینی آشنایش میکند.

در بدو ورود به ایران سپاه جنایتکار پاسداران و بسیج را تاسیس مینماید.عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی میگردید.مدیر تولید رادیوی سانسور و خفقان ایران میشود، سر دبیر چند روزنامه بود و اهداف و دروغهای رژیم ننگین را انتشار میداد. پله های ترقی را ده تا ده تا طی نمود و همواره در جنایات دولتمردان سهیم بود.

در قتل مسعود کشمیری یکی از توابین سازمان مجاهدین هم دست داشته و به خاطر آن پرونده هم دارد او مسعود کشمیری را جزو کشته شدگان دفتر نخست وزیری اعلام نمود و برای او جسد سازی کرد و به همین خاطر مدتی هم در زندان بود و سپس از ایران خارج شد و بار دیگر دست به دامن و جیره خوار شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار گردید.

چندی پیش او را از تلویزیون صدای آمریکا بیرون کردند ولی فورن با پا در میانی ی اربابانش دوباره به تلویزیون بازگشت، و قرار است که در یک دادگاه فرمایشی هم علیه یاران قدیمیش سپاه پاسداران شهادت بدهد و آنها را در انفجار یازده سپتامبر نیویورک شریک بداند.حالا خودتان پیدا کنید پرتغال فروش را.



شاد باشید

وارتان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر