۹.۵.۸۸

سرکوب‌های وحشیانه رژیم و چند رهنمود تکنیکی و تاکتیکی برای مقابله با آن

سرکوب‌های وحشیانه رژیم و چند رهنمود تکنیکی و تاکتیکی برای مقابله با آن
ساخت اسپری اشک‌آور (فلفلی)

اسپری اشک‌آور يا اسپری فلفل، يک سلاح مؤثر برای زمين‌گير کردن نفر دشمن می‌باشد. اين اسپری انواع گوناکونی دارد، از دست ساز گرفته تا نظامی، ولی اساس کار همۀ آنها يکسان است: پاشيده شدن به صورت دشمن و ايجاد سوزش و خارش شديد و کور کردن موقتی يا دائمی او و ايجاد شوک شديد در سيستم عصبی وی که در نهايت به زمين‌گير شدن او می‌انجامد. اين اسپری در ايران به مزدوران اطلاعاتی و انتظامی و بسیجی رژيم داده می‌شود و در بازار سياه نيز موجود است. با اين‌حال به آموزش دو روش ساخت نوع دست ساز آن ميپردازيم:

روش اول:

مواد و وسايل لازم: پودر فلفل قرمز، پودر فلفل سياه، الکل سفيد، روغن سفيد (روغن بچه يا مينرال)، دو عدد ليوان يا ظرف مشابه، قاشق يا همزن، کاغذ صافی آزمايشگاهی و يا دستمال کاغذی ضخيم، ظرف کوچک اسپری (مثل اسپری عطر يا اسپری‌های ديگر)
۱ – دو قاشق پودر فلفل قرمز و نصف قاشق پودر فلفل سياه را با هم مخلوط کنيد و در ليوان يا ظرفی بريزيد و آنقدر به آن الکل اضافه کنيد تا الکل به اندازه يک سانتيمتر، مخلوط را بپوشاند. سپس آن را به مدت ده دقيقه با يک قاشق کوچک هم بزنيد و بکوبيد تا مخلوط يکدست شود.
۲ – حالا روغن سفيد را به مخلوط اضافه کنيد بطوريکه به اندازه نیم سانتيمتر، مخلوط را بپوشاند، و برای دو دقيقه مخلوط را هم بزنيد.
۳ – حالا مخلوط را با استفاده از يک کاغذ صافی آزمايشگاهی و يا يک تکه دستمال کاغذی زخيم، به داخل ليوان يا ظرف ديگری فيلتر کنيد بطوريکه مايع خالصی به دست آيد و تفاله‌های آن گرفته شود.
۴ – مايع اسپری آماده است! کافيست آنرا داخل ظرف اسپری بريزيد و درب آنرا ببنديد.
نکته: هر چه قدرت پاشيدن اسپری بيشتر و تيزتر باشد، شعاع عمل اسپری شما بيشتر خواهد بود و از فاصله دورتری نسبت به هدف، قادر به استفاده از اسپری خود خواهيد بود.

روش دوّم:

مواد و وسايل لازم: پودر فلفل قرمز، پودر فلفل سياه، آب، مايکرو ويو و يا شعله حرارت، دو عدد ليوان يا ظرف نسوز مشابه، قاشق همزن، کاغذ صافی آزمايشگاهی و يا دستمال کاغذی ضخيم، ظرف کوچک اسپری (مثل اسپری عطر و يا اسپری‌های ديگر)
۱ - دو قاشق پودر فلفل قرمز و نصف قاشق پودر فلفل سياه را با هم مخلوط کنيد و در ليوان يا ظرف نسوز مشابه آن و سپس به ليوان آب اضافه کنيد تا ليوان پر شود. سپس آن را به مدت ده دقيقه با يک قاشق کوچک هم بزنيد.
۲ – ليوان يا ظرف را با استفاده از مايکرو ويو يا شعله حرارت، حرارت دهيد تا مخلوط به جوش آيد.
۳ – حالا مخلوط را با استفاده از يک کاغذ صافی آزمايشگاهی و يا يک تکه دستمال کاغذی ضخيم، به داخل ليوان يا ظرف ديگری فيلتر کنيد بطوريکه مايع خالصی به دست آيد و تفاله‌های آن گرفته شود.
۴ – مايع اسپری آماده است! کافيست آنرا داخل ظرف اسپری بريزيد و درب آنرا ببنديد. نکته: هر چه قدرت پاشيدن اسپری بيشتر و تيزتر باشد، شعاع عمل اسپری شما بيشتر خواهد بود و از فاصله دورتری نسبت به هدف، قادر به استفاده از اسپری خود خواهيد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر