۹.۵.۸۸

سرکوب‌های وحشیانه رژیم و چند رهنمود تکنیکی و تاکتیکی برای مقابله با آن

سرکوب‌های وحشیانه رژیم و چند رهنمود تکنیکی و تاکتیکی برای مقابله با آن
.
ساخت کوکتل مولوتف

اصول ساخت کوکتل مولوتف بسیار ساده است. یک بطری شیشه‌ای، ماده سوختی از قبیل نفت یا بنزین و یک تکه پارچه آغشته به سوخت. بطری را باید از ماده سوختی پر کرد و در هنگام استفاده یک تکه پارچه را به بنزین آغشته کرد و در سر آن گذاشت و پرتاب کرد. وقتی بطری به زمین اصابت می‌کند، ماده سوختی آن به اطراف می‌پاشد و محوطه وسیعی را به آتش می‌کشد. کوکتل مولوتف را می‌توان برای مدتهای طولانی نگه‌داری کرد و از این نظر سلاح بی‌خطری به حساب می‌آید.
بنزین با شدت و حرارت زیادی می‌سوزد اما شعله آن دوام زیادی ندارد و به سرعت فروکش می‌کند. در نوع پیشرفته کوکتل مولوتف، به جای سوخت معمولی، از ناپالم استفاده می‌شود. از نظر تئوری ناپالم به ماده غلیظی گفته می‌شود که خاصیت اشتعال دارد. ناپالم را به روشهای مختلفی می‌توان درست کرد:
(مخلوط به نسبت مساوی)
۱ - مخلوط بنزین و روغن موتور
۲ - مخلوط بنزین و صابون مایع یا مایع ظرفشویی
۳ - مخلوط بنزین و پارافین
۴ - مخلوط بنزین و قیر
۵ - مخلوط بنزین و استایروفوم (یونولیت)
کوکتل مولوتف ناپالم با کوکتل مولوتف بنزینی تفاوتی از نظر ساخت ندارد. اما دوام شعله آن بسیار بیشتر است و به علت خاصیت چسبندگی و غلظت زیاد ناپالم، خاموش کردن آن بسیار مشکل می‌باشد.
بر خلاف تصور عموم لازم نیست که حتما پارچه رو داخل بطری در باز فرو ببرید. فقط باید وقتی شیشه بنزین شکسته می‌شه اطراف اون عامل آتش زایی هم وجود داشته باشه. می‌تونید مثلا درب بطری را کاملا ببندید، اما فتیله آغشته به مواد قابل اشتعال را به دور بطری ببندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر