۱۳.۷.۸۸

جدیدن تلفن‌های همراه (خارجی‌) تولید شده که در اختیار جاسوسان رژیم اسلامی قرار گرفته اند

دوستان گرامی‌


اگر خط موبایلتون IR-TCI یا IR-MCI هست دقت کنید.در صورتی‌ که خط فاصلهٔ بین IR و TCI یا خط فاصلهٔ بین IR و MCI پاک شد و یا یه خطی زیر کل IR-TCI یا IR-MCI پدیدار شد مراقب باشید. چون خطتون تحت کنترل هست. از خطتون استفاده نکنید و گوشیرا خاموش و سیم کارت رو در بیارید. در ضمن از اس ‌ام ‌اس که بتازگی برقرار شد بعداز قطع بودن ۱۰ روز به هیچ عنوان استفاده نکنید.

این خبر را برای دوستانتون بفرستید.


سپاس.



در ضمن دوستان، جدیدن تلفن‌های همراه (خارجی‌) تولید شده که در اختیار جاسوسان رژیم اسلامی قرار گرفته اند. این تلفن‌ها قادرند بدون اجازه شما (و بدون اینکه شما اصلا متوجه بشید) تمام شماره تلفن ها، عکس و تمام اطلاعت شخصی‌ شما را از تلفن و سیم کارت تلفن همراه شما به تلفن همراه دارنده تلفن همراه جاسوس منتقل کنند (بدزدند). این کار توسط بلوتوت تلفن همراه جاسوس انجام میشود.



تلفن همراه جاسوس برنامه کامپیوتر‌ی مخصوصی (حک پروگرام) دارد که این برنامه توسط بلوتوت تلفن همراه جاسوس شروع به کار میکند و در حوالی جند متری دنبال تلفن‌های همراه با بلوتوت‌های باز (آماده پذیرش درخواست بلوتوت‌های دیگر تلفن‌های همراه مبنی بر انتقال داده‌های داخل تلفن با همدیگر) میگردد. وقتی‌ تلفنی با بلوتوت باز پیدا کرد، بلوتوت تلفن همراه قربانی را حک کرده (تنظیمات بلوتوت تلفن شما را مووقتن طوری تنظیم میکند که تلفن شما تمام اطلاعات درون تلفن را در اختیار تلفن جاسوس میگذارد) و تمام داده‌های داخل تلفن همراه قربانی را به تلفن جاسوس منتقل میکند بدون اینکه اثری این حک بر جا بگذارد.



بعد از اتمام انتقال (دزدی) داده ها، بلوتوت تلفن همراه قربانی را حالت حک در آورده و به حالت عادی در میارورد و تنظیمات بلوتوت تلفن قربانی را به حالت اول در میاورد. بدون هیج گونه اثری یا رد پایی‌ این تغییرات موقت و نقل و انتقال داده ها.



البته اضافه کنم که در اروپا تلفن‌های جدید این کار را بدون حک کردن انجام میدهند. در اصل این سیستم یک سیتم ارتباطی‌ عادی است برای نقل و انتقال بهتر و سریع تر داده‌ها بین تلفن‌های همراه با بلوتوت‌های باز. ولی‌ هکر ها و دولت‌ها و سازمان‌های جاسوسی برنامه حک را به آن اضافه کرده اند تا در صورتی‌ که تنظیمات تلفن همراه قربانی طوری تنظیم شده که اول باید اجازه گرفته شود، بلوتوت تلفن جاسوس این کار را دور بزند و احتیاجی به با خبر کردن صاحب تلفن قربانی نباشد.



گرامیان این خبر تلفن‌های جاسوسی %۱۰۰ صحت داره. این نوع جدید تر همان سیستمی‌ است که جند ماه پیش گفتم در انگلیس امتحان شده و جواب داده. فرقش این است که فرمول اولیه با یک کامپیوتر متصل به اینترنت انجام میشد تا تلفن شما را حک کرده و کنترل آن را در دست بگیرد و تمام صحبت‌های شما را استراق سمع کند. فرمول جدید طوری طراحی‌ شده که فقط داده‌های ذخیره شده در تلفن شما میدزدد. بجه‌ها هم افرادی را دیده اند که نزدیک تظاهر کننده‌ها می‌‌ایستند و با بلوتوت تلفن خود مشغول میشن. وقتی‌ این خبر را شنیدم، با خیلی‌‌ها در خارج تماس گرفتم و راجع به بلوتوت‌های جدید اطلاعات خواستم. دیروز یکی‌ بجه‌ها در اروپا از یک شرکت تلفن همراه این اطلاعات که در بالا گفتم به دست آورده.



سعی‌ کنید تنظیمات بلوتوت‌های تلفن خود را طوری تنظیم کنید که این کار امکان نداشته باشد. اصلا بلوتوت تلفن خود را ببندید و هر وقت لازم داشتید باز کنید. افرادی که در تنظیمات و کار با بلوتوت تلفن‌های همراه خوب هستند، لطفا تجربیات خود را در اخیتار دیگران قرار دهند. همجنین میتونید از شرکت‌ها یا مغازه‌های فروشنده تلفن‌های همراه هم بپرسید راجع به طرز کار مطمئن با بلوتوت‌های خود.


مرگ بر اسلام و حکومت اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر